Kengaytirilgan
 
 
Fuqarolarning murojaatlarini ko'rib chiqish natijalari va murojaat kanallari bo'yicha ma'lumot
  • Identifikatsiya raqami (kodi) ma'lumotlar to'plami

    707-14943

  • Ma'lumotlar to'plami nomi

    Fuqarolarning murojaatlarini ko'rib chiqish natijalari va murojaat kanallari bo'yicha ma'lumot

  • Ma'lumotlar to'plami tavsifi

    Fuqarolarning murojaatlarini ko'rib chiqish natijalari va murojaat kanallari bo'yicha ma'lumot (telefon, yozma ravishda, web-sayt va elektron pochna orqali)

  • Ma'lumotlar to'plami egasi

    O'ZBEKISTON RESPUBLIKASI MAHALLA VA OILANI QO'LLAB-QUVVATLASH VAZIRLIGI

  • Mas'ul shaxs

    A.Soliyeva

  • Mas'ul shaxs bilan bog'lanish

    Telefon raqami: +998712030155
    Elektron manzili: a.solieva@moqqv.uz
    Veb sayt: moqqv.uz

  • Ma'lumot formatlari

  • Ma'lumotlar to'plamini birinchi qo'shilgan sanasi

    24.03.2021 22:26

  • Oxirgi o'zgartirilgan sana

    24.03.2021 22:26

  • Statistika


0.0

5

0

4

0

3

0

2

0

1

0

  • Tuzilmaning ko'rinishi

    Tartib raqamiCodeElement turiUstun nomi ruschaUstun nomi o'zbekchaMajburiyUzunligi
    500G1Вещественный##11
    500G2Текст (строка больше чем 255 символов)Фуқароларнинг мурожаатларини кўриб чиқиш натижалари ва мурожаат каналлари бўйича маълумот (телефон, ёзма равишда, веб-сайт ва электрон почта орқали)Фуқароларнинг мурожаатларини кўриб чиқиш натижалари ва мурожаат каналлари бўйича маълумот (телефон, ёзма равишда, веб-сайт ва электрон почта орқали)11425
    500G3Текст (строка больше чем 255 символов)Информация об обращениях граждан в разрезе результатов их рассмотрения и каналов обращения (по телефону, письменно, через вебсайт, по электронной почте)Информация об обращениях граждан в разрезе результатов их рассмотрения и каналов обращения (по телефону, письменно, через вебсайт, по электронной почте)11291
    500G4Текст (строка больше чем 255 символов)Information on citizens' applications in the context of the results of their consideration and channels of treatment (by phone, in writing, through the website, by e-mail)Information on citizens' applications in the context of the results of their consideration and channels of treatment (by phone, in writing, through the website, by e-mail)1821

  • Yuklab olish


##Фуқароларнинг мурожаатларини кўриб чиқиш натижалари ва мурожаат каналлари бўйича маълумот (телефон, ёзма равишда, веб-сайт ва электрон почта орқали)Информация об обращениях граждан в разрезе результатов их рассмотрения и каналов обращения (по телефону, письменно, через вебсайт, по электронной почте)Information on citizens' applications in the context of the results of their consideration and channels of treatment (by phone, in writing, through the website, by e-mail)
 
112020 йилнинг 1 декабрь ҳолатига Вазирликка жисмоний ва юридик шахслардан жами 179 354 та мурожаат келиб тушган. Мазкур мурожаатлардан 163 228 таси (94,1 %) Ўзбекистон Республикаси Президентининг Виртуал ва Ҳалқ қабулхоналари орқали, 5660 таси (3 %) Вазирликнинг 1146 Ишонч телефони орқали, 3520 таси (2 %) Прокуратура Виртуал қабулхонаси орқали, 3 012 таси (1,9 %) Хотин-қизлар муаммолари бўйича 1211 ишонч телефони орқали ҳамда 3934 таси (2,5 %) бевосита Вазирлик раҳбарияти қабули жараёнида келиб тушган. Вилоятлар кесимида келиб тушган мурожаатлар статистикаси ўрганилганда энг кўп мурожаат Қашқадарё в. (26 000 та ёки 17 %), Тошкент ш. (17 013 та ёки 12 %), Сурходарё в. (18 747 та ёки 12 %) ва Самарқанд в. (16 316 та ёки 10,5 %), Тошкент в. (12 818 та ёки 10,5 %) ҳамда кейинги ўринларда водий вилоятлари (12 мингтадан) аҳолисидан келиб тушганПо состоянию на 1 декабря 2020 года в министерство поступило 179 354 заявления от физических и юридических лиц. Из них 163228 (94,1%) поступили через виртуальную и народную приемные Президента Республики Узбекистан, 5660 (3%) - через телефон доверия 1146 Министерства, 3 520 (2%) через виртуальную приемную прокуратуры, 3012 (1,9%) были получены по горячей линии 1211 по женским вопросам, а 3 934 (2,5%) - непосредственно руководству Министерства. При изучении статистики поступивших обращений по регионам наибольшее количество обращений было из ашкадарьинской обл. (26000 или 17%), г. Ташкента (17013 или 12%), Сурхандарьинской обл. (18 747 или 12%) и Самаркандской обл. (16 316 или 10,5%), Ташкентская обл. (12 818 или 10,5%), затем от населения долинных регионов (12 000).According to the information on December 1, 2020, the Ministry received a total of 179,354 applications from individuals and legal entities. Of these applications, 163,228 (94.1%) were received through the Virtual and Public Receptions of the President of the Republic of Uzbekistan, 5,660 (3%) through the 1146 Helpline of the Ministry, 3,520 (2%) through the Virtual Reception of the Prosecutor's Office, 3,012 (1.9%) taken through the hotline 1211 on women's issues and 3,934 (2.5%) directly during the reception of the Ministry. When looking into the statistics of applications received by regions, the highest number was in Kashkadarya (26,000 or 17%), Tashkent city (17,013 or 12%), Surkhodarya (18,747 or 12%) and Samarkand (16,316 or 10.5%), Tashkent region (12,818 or 10.5%) and of the valley regions (12,000).

Sharh ro'yxati bo'sh

Siz avtorizatsiyadan o'tmagansiz..

Tizimning ushbu imkoniyatidan foydalanish uchun Siz avtorizatsiyadan o'tishingiz kerak! Iltimos avtorizatsiyadan o'ting yoki tizimda ro'yxatdan o'ting

Diqqat! Agar siz matnda xatoliklarni aniqlasangiz, ularni belgilab, ma'muriyatni xabardor qilish uchun Ctrl+Enter tugmalarini bosing

Ishlab chiqilgan: